Dziennik elektroniczny
Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią informujemy o zmianach dotyczących logowania w dzienniku elektronicznym. Aktualizacja konta Ucznia i Rodzica jest niezbędna, aby można było korzystać z Dziennika VULCAN.
Wyjątkiem są Uczniowie i Rodzice z klas pierwszych – aby zalogować się do Dziennika potrzebują jednorazowego kodu dostępu, który otrzymają na pierwszym spotkaniu z wychowawcą.
Linki do 4 filmów instruktażowych:
Rodzice: https://youtu.be/x6ZWQJ-7WwU
Uczniowie poniżej 13 lat: https://youtu.be/ccvzbapr59E
Uczniowie powyżej 13 lat: https://youtu.be/no79pf8x8Tg
Aplikacja mobilna: https://youtu.be/72KTNEidjBM
Uczniowie już teraz mogą korzystać z nowej wersji Dziennika VULCAN. Aby tego dokonać potrzebują zaktualizować swoje konto. Aktualizacja zajmuje zaledwie chwilę – użytkownik jest prowadzony przez kilka prostych kroków.
Podczas aktualizacji Rodzic oraz Uczeń dokonuje się wyboru pomiędzy dwoma typami kont – zwykłym kontem lub kontem edu VULCAN, którego aktywacja umożliwi między innymi korzystanie z nowej aplikacji mobilnej dla Rodzica i Ucznia. W celu dodatkowej weryfikacji trzeba będzie podać cztery ostatnie cyfr numeru PESEL ucznia.
Szczegółowe informacje są dostępne tutaj: https://dziennik.vulcan.edu.pl/szk/
Aktualizacja logowania Rodziców i Uczniów: https://dziennik.vulcan.edu.pl/akz/
Adres logowania do dziennika po zmianie konta na eduvulcan: https://eduvulcan.pl/
Link do poprzedniej wersji dziennika elektronicznego: https://uonetplus.vulcan.net.pl/jaslo
Wszystkie problemy z aplikacją Dzienniczek Vulcan proszę zgłaszać mailowo do Dewelopera na adres cok@vulcan.edu.pl
Jak odzyskać zapomniane hasło do Dziennika VULCAN
https://youtu.be/rnY_8AmvcPA?si=yZqh56yK_Q6d6BxQ
Przygotowana została nowa wersja aplikacji mobilnej Dzienniczek Vulcan 1.6.1, w której zostały poprawione zgłoszone problemy. Aktualizacja pojawiła się w sklepie Play/ AppStore.
Nowa aplikacja mobilna Dzienniczek Vulcan, w pełni funkcjonalna.
Proszę korzystać z nowej aplikacji, odinstalować Dzienniczek+ i zainstalować Dzienniczek Vulcan.
Dedykowana przeglądarka dla dziennika vulcan: Google Chrome
Jeżeli na Witrynie ucznia/rodzica program podpowiada domyślnie semestr drugi a w aplikacji mobilnej nie widać danych a drugiego semestru, to prawidłowy widok ucznia w aplikacji jest blokowany przez pamięć podręczną aplikacji, aby uruchomić ponownie właściwy widok proszę zastosować poniższe kroki:
1. Otwieramy ustawiania w urządzeniu mobilnym (nie w aplikacji).
2. Wyszukujemy aplikacji Dzienniczek+.
3. Wyszukujemy opcji (są różne w zależności od oprogramowania i jego wersji) może być ona wyświetlana jako: przechowywanie/pamięć/dane.
4. Otwieramy tę opcję i klikamy wyczyść dane/wyczyść pamięć.
5. W tym momencie możemy ponownie zalogować się do aplikacji z właściwym widokiem.
lub,
na aplikacji mobilnej usunąć konto i zarejestrować ponownie urządzenie.
Vulcan